CONDITII GENERALE DE REZERVARE, PLATĂ, ANULARE

CONDIȚII DE ÎNSCRIERE

- Rezervarea unui serviciu turistic J’Info Tours se face pe baza unei copii CI a titularului de contract, pe numele căruia urmează să se emită toate documentele de călătorie.

- Pentru rezervările cu reducere Early Booking, nu sunt permise modificări.

- Documentele de călătorie (vouchere, bilete de avion, bilete de autocar etc) sunt transmise către călători, după efectuarea plății integrale și nu mai târziu de 2 zile înainte de data plecării.

- Infanții plătesc doar taxele de aeroport și nu beneficiază de loc în avion.

- Asigurarea storno (opțională) se poate încheia doar în aceeași zi cu contractul de prestări servicii.

- Check-in-ul se poate face personal sau în aeroport/agenție contra-cost.

- * orarul de zbor este informativ si va fi reconfirmat cu 48 de ore inainte de plecare.

CONDIȚII SI MODALITĂȚI DE PLATĂ

- Prețul total al pachetului/serviciului de călătorie cuprinde taxele, comisioanele, TVA și costurile suplimentare suportate de Organizator.

- Plata se face:

  • În 3 (trei) rate dintre care:
    • Prima rată reprezintă un avans de minimum 30%, care se va achita în momentul semnării contractului.
    • Incasarea totală a prețului serviciilor de călătorie se va face nu mai târziu de 45 de zile înainte de data plecării.
    • Dacă contractul se încheie cu mai puțin de 45 de zile înaintea datei de plecare, suma ce reprezintă valoarea serviciilor se va încasa integral.
    • Plata serviciilor de călătorie externe aferente contractului se poate efectua într-o singură monedă, în valuta specificată în contract sau în RON, la valoarea specificată în contract.
    • Plata serviciilor de călătorie interne (cu locul de desfășurare în România) se poate efectua și cu vouchere de vacanță.
  • Plata serviciilor de călătorie se face respectând prevederile OUG nr. 8/2009, a normelor metodologice și anexelor acesteia.
  • Depășirea termenului de plată determină aplicarea unei penalități de 0,3% pentru fiecare zi de întârziere, procent aplicat la suma neachitată.
  • Conform OUG 8/2009, în cazul renunțării definitive la pachetul de servicii de călătorie de către călător, Agentia de turism nu poate restitui călătorului voucherele de vacanță sau contravaloarea acestora în bani.

CONDITII DE PLATA EARLYBOOKING CIRCUITE

  • 50% avans la înscriere
  • 50% cu 60 de zile înainte de plecare

CONDIȚII PROMO MARTISOR

Reduceri de de reducere de pana la 18 % la programele marca Jinfo Tours

Oferta este valabila in perioada 1 martie – 11 martie

La achizitionarea unui circuit , beneficiezi de reducere 10 % ( reducerea se aplica si la suplimente )

Daca achizitionezi al doilea circuit, reducerea se mareste cu inca 4 % *

Pentru al treilea reducerea ajunge la 18 % *

Conditii de plata:

  • avans 20 % la inscriere
  • diferenta cu 60 de zile inainte de plecare

*Reducerea cea mai mare se aplica la circuitul cu valoarea cea mai mica

REDUCERI GENERALE

Reducerile pentru circuite se acorda cu conditia achizitionarii tuturor excursiilor optionale.

RENUNȚĂRI, PENALIZĂRI, DESPĂGUBIRI

- Rezervările cu Early Booking nu permit modificare/anulare, penalizarea fiind de 100%.

- În cazul în care călătorul renunță din vina sa la pachetul de servicii de călătorie care face obiectul prezentului contract, el datorează Agentiei penalizări după cum urmează:

  • a) 50% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face cu mai mult de 60 de zile calendaristice înainte de data plecării;
  • b) 75% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul 60-45 de zile înainte de data plecării;
  • c) 100% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face cu mai puțin de 45 de zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program;
  • d) Taxa de rezervare este 100 euro/persoană, nerambursabilă, plătibilă în lei la cursul anunțat la încheierea contractului;
  • e) 100% din prețul pachetului de servicii, în cazul în care un călător a achiziționat pachetul de servicii de călătorie din cadrul programului special Tip Early Booking, indiferent de data la care călătorul solicită rambursarea.

- În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viză de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, călătorului i se vor reține toate taxele achitate de Agentie prestatorilor direcți precum și cheltuielile de operare proprii acesteia;

- În cazul în care călătorul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii de călătorie refuză să se mai întoarcă în România și autoritățile din țara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, călătorul respectiv are obligația de a suporta toate aceste cheltuieli;

- Penalizările echivalente cu prețul contractului se aplică și în cazul în care călătorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dacă nu poate pleca în călătorie, pentru că nu are actele în regulă sau dacă este întors de la graniță de către poliția de frontieră;

- Călătorul trebuie să depună în scris cererea de renunțare la pachetul de servicii de călătorie, cu număr de înregistrare la Agentia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renunțare nu este luată în considerare;

- Agentia va acorda despăgubiri în funcție de gradul de nerespectare a obligațiilor din contract;

- Agentia își rezervă dreptul de a interzice călătorului desfășurarea în continuare a programului achiziționat în baza prezentului contract în cazul în care prin acțiunile sale călătorul are un comportament neadecvat