CONDITII GENERALE DE REZERVARE, PLATĂ, ANULARE

CONDIȚII DE ÎNSCRIERE

- Rezervarea unui serviciu turistic J’Info Tours se face pe baza unei copii CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie. - Modificarile de nume din rezervare sunt permise cu pana la 30 zile de plecare, fara costuri suplimentare. - Pentru rezervarile cu reducere Early Booking, nu sunt permise modificari. - Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, bilete de autocar etc) sunt transmise catre calatori, dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii. - Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion. - Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.

CONDIȚII si MODALITATI DE PLATĂ

- Prețul total al pachetului/ serviciului de calatorie cuprinde taxele, comisioanele, tva si costuri suplimentare suportate de Organizator. - Plata se face: • In 3 (trei) rate dintre care: Prima rata reprezinta un avans de minimum 30%, care se va achita in momentul semnarii contractului . • Incasarea totala a pretului serviciilor de calatorie se va face nu mai tarziu de 30 de zile inainte de data plecarii. • Dacă contractul se încheie cu mai putin de 30 de zile inaintea datei de plecare, suma ce reprezinta valoarea serviciilor se va incasa integral. • Plata serviciilor de calatorie externe aferente contractului se poate efectua intr-o singura moneda, in valuta specificata in contract sau in RON, la valoarea specificata in contract. • Plata serviciilor de calatorie interne (cu locul de desfasurare in Romania) se poate efectua si cu vouchere de vacanta. Plata serviciilor de calatorie se face respectand prevederile OUG nr. 8/2009, a normelor metodologice si anexelor acesteia. In cazul in care calatorul renunta la pachetul de servicii de calatorie achizitionat cu vouchere de vacanta, agentia ii poate oferi acestuia un pachet de servicii de calatorie la o valoare initiala, mai putin penalitatile aferente, calculate conform prevederilor pct. 5.1. sau ii poate oferi calatorului un pachet de servicii de calatorie la o valoare mai mare fata de pachetul achizitionat initial din care au fost scazute penalitatile aferente, cu plata diferentei de pret. • Depasirea termenului de plata determina aplicarea unei penalitati de 0,3% pentru fiecare zi de intarziere, procent aplicat la suma neachitata. • Conform OUG 8/2009, in cazul renuntarii definitive la pachetul de servicii de calatorie de catre calator, Agentia de turism nu poate restitui calatorului voucherele de vacanta sau contravaloarea acestora in bani. Voucherele de vacanta pot fi restituite calatorului de catre agentia de turism, in cazul renuntarii definitive la pachetul de servicii de calatorie, doar daca acestea nu au fost expediate emitentului de vouchere de vacanta conform procedurii legale stabilite prin HG nr. 215/2009 pentru aprobarea normelor metodologice privind acordarea voucherelor de vacanta. • Pachetul de servicii de calatorie care poate fi achizitionat pe baza voucherelor de vacanta va cuprinde servicii de cazare (minim si obligatoriu), alimentatie publica, transport, tratament balnear, agrement, toate cu locul de desfasurare pe teritoriul Romaniei. • Plata cu voucher cadou/credit de calatorie se efectueaza in limita conditiilor agreate de parti la emiterea inscrisului. Regulamentul de achizitionare si utilizare a voucherelor cadou se gaseste pe www.jinfotours.ro • Creditul de calatorie aferent voucherului primit pentru anularea pachetului de servicii din anul 2020. • Calatorul poate folosi creditul de calatorie pentru achizitia de pachete de servicii pe tot parcursul 2021 cu posibilitatea de prelungire cu inca un an. • Daca calatorul doreste sa achizitioneze un pachet de valoare mai mare decat creditul de calatorie, acesta va achita diferenta de pret in conditiile prezentului contract. • In cazul renuntarii definitive la serviciile achizitionate cu creditul de calatorie aferent voucherului primit pentru pachetul din 2020 si al aplicarii penalizarilor suma ramasa in urma deducerii penalizarilor din credit nu se ramburseaza, ci se va folosi pentru alte servicii din portofoliul Agentiei. • Agentia de tur organizatoare nu are dreptul sa solicite calatorului efectuare platii finale cu mai mult de 5 zile inainte de data de transmitere a documentelor de calatorie.

RENUNTARI, PENALIZARI, DESPAGUBIRI

- Rezervarile cu Early Booking nu permit modificare/anulare, penalizarea fiind de 100%. - In cazul in care calatorul renunta din vina sa la pachetul de servicii de calatorie care face obiectul prezentului contract el datoreaza Agentiei penalizari dupa cum urmeaza: a) 50% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 60 de zile calendaristice inainte de data plecarii; b) 75% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul 60-45 de zile inainte de data plecarii; c)100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai putin de 45 de zile inainte de plecare sau pentru neprezentarea la program. d) Taxa de rezervare este 100 euro/persoana, nerambursabila, platibila in lei la cursul anuntat la incheierea contractului. e) 100 % din pretul pachetului de servicii, in cazul in care un calatorul a achizitionat pachetul de servicii de calatorie din cadrul programului special Tip Early Booking, indiferent de data la care calatorul solicita rambursarea - In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, calatorului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi precum si cheltuielile de operare proprii acesteia; - In cazul in care calatorul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii de calatorie refuza sa se mai intoarca in Romania si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, calatorul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli; - Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica si in cazul in care calatorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca in calatorie, pentru ca nu are actele in regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera; - Calatorul trebuie sa depuna in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii de calatorie, cu numar de inregistrare la Agentia la care a achitat serviciile. In caz contrar, cererea de renuntare nu este luata in considerare; - Agentia va acorda despagubiri in functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract; - Agentia isi rezerva dreptul de a interzice calatorului desfasurarea in continuare a programului achizitionat in baza prezentului contract in cazul in care prin actiunile sale calatorul are un comportament neadecvat si/ sau aduce pagube materiale sau de imagine agentiei. In acest caz calatorul nu va fi despagubit pentru serviciile neefectuate si va fi obligat sa acopere integral prejudiciile produse.