Găsește rapid răspunsurile la cele mai comune întrebări
Poți face o rezervare în mai multe moduri:
Pentru a finaliza rezervarea, ai nevoie de:
Vei primi confirmarea în funcție de modalitatea de rezervare:
Documentele de călătorie complete (vouchere, bilete) le vei primi după plata integrală, cu maximum 2 zile înainte de plecare.
Orarul de zbor este cel publicat în catalogul de sejururi sau de circuite, pe site sau în cataloagele companiilor aeriene. Orarul apare pe biletele electronice - exprimat întotdeauna în ore locale ale orașelor de plecare și sosire.
În cazul întârzierilor unui zbor, legislația în vigoare (Regulamentul UE 261/2004) stipulează clar drepturile pasagerilor și compensațiile cuvenite în funcție de durata întârzierii.
Normele de bagaje depind de compania aeriană și clasa de zbor:
Bagaj de mână (cabin):
Bagaj de cală:
Experiența de peste 35 de ani în turism ne recomandă în alegerea perioadelor optime de călătorie pentru grupuri și turiștii individuali. Ținem cont de prognoze și sezonalitate astfel încât să programăm călătoriile în momentele cele mai bune pentru a descoperi un anumit loc.
Recomandări pe destinații:
Modificările sunt posibile în funcție de tipul rezervării:
Da! Pentru circuitele organizate de J'Info Tours, în orice destinație în lume oferim asistență turistică prin ghizii însoțitori sau prin partenerul local.
În anumite destinații unde călătoresc mai mulți jinfoturiști avem delegat un ghid de sejur român sau ghid însoțitor (pentru circuite).
Ghidul pentru un anumit grup se desemnează cu doar câteva zile înainte de plecare. Cu o zi înainte de plecare veți primi numele și telefonul de urgență a ghidului de la agentul dvs.
Ghidul dvs. va fi persoana de contact principală pe toată durata circuitului și vă va asista cu toate informațiile necesare.
Oferim mai multe opțiuni de masă, în funcție de preferințele tale și pot include:
Vizitele și excursiile opționale sunt oferite de ghidul local sau reprezentantul nostru la achiziționarea circuitului.
Agentul dvs. de turism vă va recomanda cele mai interesante lucruri de făcut în vacanță încă de la prezentarea ofertei. În cataloagele noastre găsiți detaliat descrise aceste Must Do.
Pentru a evita surprize neplăcute, achiziționați doar prin reprezentanții noștri oficiali sau agenții recomandate de noi!
Asigurările nu sunt incluse în pachetul de bază, dar pot fi achiziționate opțional contra-cost.
Asigurări disponibile opțional:
Acceptăm următoarele modalități de plată:
Condițiile de anulare variază în funcție de tipul rezervării:
Rezervări standard:
Anularea trebuie făcută în scris (email cu confirmare de primire sau la ghișeu cu înregistrare).
Restituirea se face în conformitate cu condițiile de anulare:
Pentru situații de forță majoră sau alte cazuri speciale, contactați-ne pentru a discuta opțiunile disponibile.
Da, este posibilă cesionarea contractului către o altă persoană cu următoarele condiții:
Contactați-ne cât mai devreme pentru a verifica posibilitatea cesionării și costurile implicate!
Echipa noastră este aici să te ajute! Contactează-ne prin una dintre metodele de mai jos.