- Rezervarea unui serviciu turistic J’Info Tours se face pe baza unei copii CI a titularului de contract, pe numele căruia urmează să se emită toate documentele de călătorie.
- Pentru rezervările cu reducere Early Booking, nu sunt permise modificări.
- Documentele de călătorie (vouchere, bilete de avion, bilete de autocar etc) sunt transmise către călători, după efectuarea plății integrale și nu mai târziu de 2 zile înainte de data plecării.
- Infanții plătesc doar taxele de aeroport și nu beneficiază de loc în avion.
- Asigurarea storno (opțională) se poate încheia doar în aceeași zi cu contractul de prestări servicii.
- Check-in-ul se poate face personal sau în aeroport/agenție contra-cost.
- * orarul de zbor este informativ si va fi reconfirmat cu 48 de ore inainte de plecare.
- Prețul total al pachetului/serviciului de călătorie cuprinde taxele, comisioanele, TVA și costurile suplimentare suportate de Organizator.
- Plata se face:
CONDITII DE PLATA EARLYBOOKING CIRCUITE
Reduceri de de reducere de pana la 18 % la programele marca Jinfo Tours
Oferta este valabila in perioada 1 martie – 11 martie
La achizitionarea unui circuit , beneficiezi de reducere 10 % ( reducerea se aplica si la suplimente )
Daca achizitionezi al doilea circuit, reducerea se mareste cu inca 4 % *
Pentru al treilea reducerea ajunge la 18 % *
Conditii de plata:
*Reducerea cea mai mare se aplica la circuitul cu valoarea cea mai mica
Reducerile pentru circuite se acorda cu conditia achizitionarii tuturor excursiilor optionale.
- Rezervările cu Early Booking nu permit modificare/anulare, penalizarea fiind de 100%.
- În cazul în care călătorul renunță din vina sa la pachetul de servicii de călătorie care face obiectul prezentului contract, el datorează Agentiei penalizări după cum urmează:
- În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viză de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, călătorului i se vor reține toate taxele achitate de Agentie prestatorilor direcți precum și cheltuielile de operare proprii acesteia;
- În cazul în care călătorul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii de călătorie refuză să se mai întoarcă în România și autoritățile din țara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, călătorul respectiv are obligația de a suporta toate aceste cheltuieli;
- Penalizările echivalente cu prețul contractului se aplică și în cazul în care călătorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dacă nu poate pleca în călătorie, pentru că nu are actele în regulă sau dacă este întors de la graniță de către poliția de frontieră;
- Călătorul trebuie să depună în scris cererea de renunțare la pachetul de servicii de călătorie, cu număr de înregistrare la Agentia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renunțare nu este luată în considerare;
- Agentia va acorda despăgubiri în funcție de gradul de nerespectare a obligațiilor din contract;
- Agentia își rezervă dreptul de a interzice călătorului desfășurarea în continuare a programului achiziționat în baza prezentului contract în cazul în care prin acțiunile sale călătorul are un comportament neadecvat