• Rezervarea unui serviciu turistic J'Info Tours se face pe baza unei copii CI a titularului de contract, pe numele căruia urmează să se emită toate documentele de călătorie.
• Pentru rezervările cu reducere Early Booking, nu sunt permise modificări.
• Documentele de călătorie (vouchere, bilete de avion, bilete de autocar etc) sunt transmise către călători, după efectuarea plății integrale și nu mai târziu de 2 zile înainte de data plecării.
• Infanții plătesc doar taxele de aeroport și nu beneficiază de loc în avion.
• Asigurarea storno (opțională) se poate încheia doar în aceeași zi cu contractul de prestări servicii.
• Check-in-ul se poate face personal sau în aeroport/agenție contra-cost.
• * Orarul de zbor este informativ și va fi reconfirmat cu 48 de ore înainte de plecare.
• Prețul total al pachetului/serviciului de călătorie cuprinde taxele, comisioanele, TVA și costurile suplimentare suportate de Organizator.
Plata se face:
CONDIȚII DE PLATĂ EARLY BOOKING CIRCUITE
Reducerile pentru circuite se acordă cu condiția achizitionării tuturor excursiilor opționale.
• Rezervările cu Early Booking nu permit modificare/anulare, penalizarea fiind de 100%.
• În cazul în care călătorul renunță din vina sa la pachetul de servicii de călătorie care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenției penalizări după cum urmează:
• În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viză de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, călătorului i se vor reține toate taxele achitate de Agenție prestatorilor direcți precum și cheltuielile de operare proprii acesteia;
• În cazul în care călătorul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii de călătorie refuză să se mai întoarcă în România și autoritățile din țara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, călătorul respectiv are obligația de a suporta toate aceste cheltuieli;
• Penalizările echivalente cu prețul contractului se aplică și în cazul în care călătorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dacă nu poate pleca în călătorie, pentru că nu are actele în regulă sau dacă este întors de la graniță de către poliția de frontieră;
• Călătorul trebuie să depună în scris cererea de renunțare la pachetul de servicii de călătorie, cu număr de înregistrare la Agenția la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renunțare nu este luată în considerare;
• Agenția va acorda despăgubiri în funcție de gradul de nerespectare a obligațiilor din contract;
• Agenția își rezervă dreptul de a interzice călătorului desfășurarea în continuare a programului achiziționat în baza prezentului contract în cazul în care prin acțiunile sale călătorul are un comportament neadecvat.
Campania "Black Week" se desfășoară în perioada 7 Noiembrie - 16 Noiembrie 2025 și este organizată de J'Info Tours.
Informații și rezervări:
📞 0742 220 643 | 0723 139 433 | 0723 573 225 | 0746 160 041
📧 office@jinfotours.ro
Important:
J'Info Tours își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile campaniei, cu informarea prealabilă a clienților.
Campania "Vara cu J'Info Tours - Discount-uri Speciale" se desfășoară în perioada 26 iunie - 15 iulie 2025 și este organizată de JInfoTour pentru circuitele turistice și serviciul J'Info Portofel pentru croaziere.
Informații și rezervări:
📞 0742 220 643
📧 office@jinfotours.ro
🌐 www.jinfotours.ro
Oferta pentru 2 Circuite
La achiziționarea a 2 circuite din portofoliul J'Info Tours, beneficiezi de:
Oferta pentru 3 Circuite
La achiziționarea a 3 circuite din portofoliul J'Info Tours, beneficiezi de:
J'Info Portofel pentru Croaziere
Economisește pentru croazierele preferate!
Important:
JInfoTour își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile campaniei, cu informarea prealabilă a clienților. Prin participarea la această campanie, clienții acceptă termenii și condițiile prezentate.
Pentru detalii: 0742 220 643 | office@jinfotours.ro
Campania aniversară "Răsplătim Dorul de Ducă!" se desfășoară în perioada 1 Iunie - 15 Iunie 2025 și este organizată de JInfoTour cu ocazia sărbătoririi parteneriatului de lungă durată cu clienții fideli.
Informații și rezervări:
📞 0742 220 643
📧 office@jinfotours.ro
Modalități de plată:
Primul copil între 0-7 ani călătorește GRATUIT la toate croazierele rezervate în perioada campaniei.
Condiții importante:
🎯 Atenție: Campania "Răsplătim Dorul de Ducă!" este limitată la perioada 1-15 iunie 2025. Nu rata această oportunitate unică de a călători cu reduceri semnificative!
JInfoTour își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile campaniei, cu informarea prealabilă a clienților prin site-ul oficial și prin email. Prin participarea la această campanie, clienții acceptă termenii și condițiile prezentate mai sus.
Pentru întrebări suplimentare sau clarificări, vă rugăm să ne contactați la numerele de telefon menționate sau prin email la office@jinfotours.ro.
Campania "35 de Ani Jinfo Tours - Recompensăm Fidelitatea" se desfășoară în perioada 1 Mai - 31 Mai 2025 și este organizată de JInfoTour cu ocazia aniversării a 35 de ani de activitate continuă.
Informații și rezervări:
📞 0742 220 643
📧 office@jinfotours.ro
Reduceri pentru fidelitate:
Plată în rate flexibilă:
Important:
JInfoTour își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile campaniei, cu informarea prealabilă a clienților. Prin participarea la această campanie, clienții acceptă termenii și condițiile prezentate.
Campania "First Early Booking 2025" se desfășoară în perioada 16-31 ianuarie 2025.
Informații și rezervări:
📞 0742 220 643 | 0723 139 433 | 0723 573 225 | 0746 160 041
📧 office@jinfotours.ro
Reduceri pentru Circuite:
Reduceri pentru Croaziere:
Rezervări și Informații:
Important:
Campania "Târg la Noi Acasă" se desfășoară în perioada 21 Noiembrie - 6 Decembrie 2024 și este organizată de JInfoTour.
Informații și rezervări:
📞 0742 220 643 | 0723 139 433 | 0723 573 225 | 0746 160 041
📧 office@jinfotours.ro
Important:
JInfoTour își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile campaniei, cu informarea prealabilă a clienților.
Campania "Black Friday" se desfășoară în perioada 8 Noiembrie - 10 Noiembrie 2024 și este organizată de JInfoTour.
Informații și rezervări:
📞 0742 220 643
📧 office@jinfotours.ro
Important:
JInfoTour își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile campaniei, cu informarea prealabilă a clienților.
În cazul în care călătorul nu poate să participe la călătoria turistică, independent de motivele care stau la baza imposibilității de participare, acesta poate să cesioneze contractul unei terțe persoane care îndeplinește toate condițiile aplicabile pachetului de servicii de călători contractat, cu obligația de a anunța în scris Agenția cu cel puțin 7 zile înaintea datei de plecare. În acest caz între călătorul care nu poate participa la călătoria turistică contractată (cedentul), terța persoană (cesionarul) și Agenția de turism (contractant cedat) urmează a se încheia un contract de cesiune cu privire la pachetul de servicii de călătorie contractate și cesionate. Responsabilitatea încheierii contractului de cesiune revine după caz fie cedentului, fie cesionarului, și niciodată Agenției de turism (contractantului cedat). Călătorul care cedează pachetul său de servicii, precum și cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata prețului călătoriei și a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări (taxă modificare nume, taxă anulare, etc). În cazul în care mijlocul de transport este avionul, cesionarea poate fi efectuată numai dacă transportatorul aerian permite această modificare.
Serviciile de călătorie achitate total sau parțial cu vouchere de vacanță nu pot fi cesionate în conformitate cu prevederile art. 7 alin.1 din OUG nr.8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanță.
În cazul sejururilor de odihnă și/sau de tratament cu locul de desfășurare în România, călătorul are obligația să respecte următorul program de acordare a serviciilor: cazarea se face de regulă la ora 18:00 a zilei de intrare și se termină de regulă la ora 12:00 a zilei de ieșire, înscrise pe documentele de călătorie (voucher ori pe biletul de odihnă și/sau de tratament, bilet de excursie, etc). Eventualele costuri suplimentare generate de neeliberarea spațiilor de cazare până cel târziu la orele specificate mai sus cad în sarcina exclusivă a călătorului.
În cazul în care călătorul a achiziționat un produs de tip "croazieră", acesta trebuie să ajungă în orașul de plecare cu cel puțin o zi înainte de îmbarcare pentru a evita neplăcerile sau chiar pierderea croazierei.
În cazul în care prețurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, călătorul poate rezilia contractul, fără a putea solicita din partea agenției de turism despăgubiri, având însă dreptul la rambursarea de către Agenție a sumelor plătite.
În cazul în care călătorul dorește să efectueze plata către agenție prin transfer bancar, pentru serviciile achiziționate, toate spezele bancare vor reveni părții care inițiază plata, respectiv călătorului.
Călătorul este obligat să comunice Agenției, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înștiințării privind modificarea prevederilor esențiale ale contractului sau în timp util înainte de începerea călătoriei, hotărârea sa de a opta pentru: a) rezilierea/denunțarea unilaterală a contractului fără plata penalităților; sau b) acceptarea noilor condiții ale contractului. În cazul în care călătorul decide să participe la călătoria asupra căreia s-au operat modificări se consideră că toate modificările au fost acceptate și călătorul nu poate solicita despăgubiri ulterioare datorate modificărilor de acest tip.
În cazul în care călătorul reziliază/denunță unilateral contractul sau Agenția anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, călătorul are dreptul:
În toate cazurile menționate călătorul are dreptul să solicite Agenției și o despăgubire, cuantumul acesteia poate fi stabilit prin acordul comun al părților sau în baza unei hotărâri a instanței de judecată, pentru neîndeplinirea prevederilor contractului inițial, cu excepția cazurilor în care:
Călătorul are obligația de a contacta Agenția cu 24 ore înainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de îmbarcare (orar de zbor, loc îmbarcare, etc.)
Călătorul are dreptul să rezilieze/denunțe unilateral în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care încetarea îi este imputabilă, este obligat să despăgubească Agenția pentru prejudiciul creat acesteia, cu excepția cazurilor de forță majoră definite conform legii. Despăgubirea se poate ridica la maximul prețului pachetului de servicii de călătorie contractat.
În cazul în care călătorul alege să se mute la un alt hotel decât cel contractat inițial și achitat, responsabilitatea financiară a renunțării îi aparține. Agenția va rezolva cerințele călătorului în limita posibilităților, eventualele diferențe de preț urmând a fi suportate de către călător. Dacă, călătorul solicită nemotivat schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea/denunțarea unilaterală contractului, cu aplicarea penalităților și încheierea unui nou contract.
Călătorul este obligat să achite la recepția unității hoteliere taxa de stațiune, taxa de salubritate, precum și alte taxe locale, fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la Agenție.
Călătorul este obligat să prezinte la recepția unității hoteliere actele sale de identitate, precum și documentul de călătorie eliberat de Agenție (voucher, bilet de odihnă și/sau de tratament, etc), în vederea acordării serviciilor de călătorie. În cazul în care călătorul beneficiază de bilete de odihnă și tratament, este obligat să prezinte la recepția unității hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie și dovada plății contribuțiilor pentru asigurări sociale, la zi.
Călătorul ia la cunoștință că serviciile pe care le achiziționează, fără ca acestea să facă parte din contractul cu Agenția de turism, sunt în stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislația țării de destinație, iar Agenția de turism nu are nicio responsabilitate asupra prestațiilor în cauză. Clasificarea unităților de cazare și a mijloacelor de transport sunt cele oficiale pentru fiecare țară în parte, ia act și este de acord cu aceasta.
Dacă pentru efectuarea călătoriei este necesară îndeplinirea de către călător a unor formalități suplimentare (de ex. călătoria împreună cu minori, situația în care numele călătorului este schimbat ca urmare a căsătoriei/desfacerii ei, etc), acesta va îndeplini toate cerințele legale. Pentru o informare optimă, Agenția recomandă și consultarea site-ului http://www.politiadefrontiera.ro
De asemenea, în cazul călătoriei în anumite destinații care necesită obținerea unei vize, Agenția recomandă consultarea site-ului: http://www.mae.ro pentru informații complete privind regimul vizelor.
În cazul în care călătorul nu își respectă obligația de a se informa cu privire la condițiile de călătorie (de exemplu necesitatea obținerii vizei sau necesitatea de a avea pașaport sau/și carte de identitate sau orice alte documente suplimentare - enumerarea fiind exemplificativă), Agenția este exonerată de orice răspundere în cazul imposibilității efectuării călătoriei.
În cazul în care o singură persoană angajează servicii pentru un număr mai mare de călători, termenii și condițiile generale se extind în mod automat asupra întregului grup pentru care au fost achitate serviciile.
Călătorul este obligat să folosească mijloacele de transport, camera de hotel și bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar și potrivit destinației lor. Agenția nu se face vinovată de eventualele pagube produse sau vătămări suferite de călător ca urmare a nerespectării acestui aliniat.
Călătorul are obligația să respecte locul, data și ora plecării atât la dus cât și la întors, precum și locurile, datele și orele stabilite pe parcursul programului de călătorie contractat. Toate cheltuielile și daunele produse ca urmare a nerespectării de către călător a prevederilor privind locurile de întâlnire și orarele, vor fi suportate de către acesta.